!

Ja nu var julen över!

har haft en riktigt trevlig Jul med mamma, pappa & Bror!

julafton:

vaknade efter en god natts sömn & åt jul gröt som mamma gjort!

(inte sån som e färdig)
& skink smörgås !

efter det så öppnade vi ett paket var alla i familjen!

jag fick en ljus stake & 300 kr i present kort av farmor! :)

sen så kolla vi på pappas nya serie som han köpt !

efter det så blev det kalle anka som alla år innans dess! ÄLSKAR!
och under tiden vi kolla på det så blev mamma klar med jul maten!
då var det bara att äta & vara glad ;)
efter vi suttit ner hela familjen & ätit mammas underbara jul mat
så kom vi på att det va nog dags att öppna klapparna
JAG VAR JUL TOMTE :D

jag fick denna jul av mamma & pappa :

Öl glas
Drink shaker
Drink mått
200 kr present kort på parfym shoppen
500 kr
vanliga glas.


Jag fick av ante denna jul :

en parfym
en adidas tröja
nå snygga glas.



jag fick av Bror denna jul :

100 kr.


Av mormor fick jag denna jul :

500 kr !

&

av Farmor & Farfar fick jag:

En ljus stake
300 kr


tack till alla!

sen var ju julafton nästan slut
vi åt lite efterätt sen så satt jag och mamma åh bara pratade i några timmar!

helt underbart!


hej då alla :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0