hej alla !

hejsan !
vad gör man när en nära vän flyttar?
jag vet helt ärligt inte, vad kan jag gära mer än att önska han lycka till?
kan inte gråta åtminstonde man vill ju att den sista tiden ska vara bra?
vi måste gära nå innans du flyttar, göra ett bra minne!
ETT SUPER BRA MINNE!



Tänk jag drömde inatt :


I natt drömde jag om.... herr X kan vi kalla han.
Jag drömde att herr X kom hem till mig & så låg han i mitt knä å gosa xD HAHAHAHA
& så helt plötsligt så får jag ett privat meddelande från en tjej på fb å i det står de :

- jag ska döda dig din lilla hora jag vet vem du är & dig tar jag lätt
jag svarade:
- kom då
herr X började naturligtvis skratta åt detta men börja sedan bli nyfiken på vem det var
så vi började leta upp vem det var & innan det var färdigt så kom det fram till att det va en av hans x flickvänner xD


Ikväll ska jag Åka till Tallåsen spendera helgen med sötnosen<3
Har sakna han så J**la Mycket <333
Andreas Eriksson <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0