nu var det jul igen :D

Nu var det jul igen!


nu har det gått en dag, du har varit borta en dag & jag saknar dig redan!
Palle du var en äkta vän & tro inte att jag glömmer dig!
aldrig, du finns alltid i mitt hjärta :)
hoppas vi ses snart igen :)<3
min dansk jävel!


idag har jag gjort jul mat hela dagen ! :D

&

Gott som faaan var det!

har även varit Å åkt med louise & elina en sväng på köpingen HEL KUL!

Nu sitter jag & ante här som två döda grisar åh kollar på tv :)
och gissa vad?
jag fick en parfym av han i julklapp! JIPPI!
exakt vad jag önskat mig <3


känner en sån härlig julig känsla nu!

i morgon ska ante åka hem till hofors över julen...
kommer sakna min Ängel!

men jag även som han ska fira jul med familjen längtar efter mammas goda MAAAT!

men nu ska jag mysa lite ;)


god jul & gott nytt år!






hahahaha! sämst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0