ny vaken !

Hej alla !

måndag :

I måndags så var jag på dollar & handla lite glas ;)
sen åkte jag till tallåsen & var med ante!

ÅÅh gissa vad han snodde min ide om att bygga en bar!
så ja i måndags så byggde jag en bar ;)
skit kul faktist!
nu ska jag bara bygga en åt mig själv med, när jag har tid & lust!


Tisadag :

en helt vanlig dag var ut på köpingen & handla lite saker ;)
så nu är pengarna slut med :(


02:20 onsdag morgon!

vaknar av att jag mår så himla dåligt!
kräktes som en jävla jude var 15:e min..
sen senare på dagen så började det göra ont i ryggen & sidan av magen...
då började jag bli lite rädd... blindtarmen...
både mamma & pappa har ju tagit bort den.
fick hög feber med 39 grader...
trodde jag skulle dö, så jag ringde mamma & hon i sin tur ringde sjukvårdsrådgivningen.
dom tyckte att jag skulle åka upp på akuten..
så självklart så gjorde jag det.
men dom trodde inte att det var blindtarmen utan att det bara var en infektion i magen
tur det men för säkerhets skull så fick jag nr till en läkare ifall det skulle bli värre...


Torsdag :

vaknade nyss är så himla slut idag, ska börja packa lite saker sen blir det tallåsen.


Nyår :

vara hemma hos mamma & pappa åh sova ,
kan verkligen inte dricka om jag fått en infektion i magen.
inte äta för den delen heller :'( MAT<3


nu ska jag packa mina saker hej då alla läsare



<3 :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0