pust..

Hej alla!

Nu är det så här att min kära dator har dött & det är orsaken till att det inte har dykt upp några nya inlägg! :(



så nu ska jag ta igen lite :)



OM SWINGING


I måndags så såg jag ett program om swinging, det kanska inte är så många som vet vad det handlarom men det ska jag förklara.
Swining är när gifta par har sex med andra par eller singlar!
Som jag har förstått det handlar det i prinsip om att urtforska sex på ett anorlunda sett.
Enligt dom som håller på med Swinging så har sex inget med kärlek eller förhållandet & göra.
Dom anser att det förbättrar parens egna sex liv & även stärker banden i ett förhållande.
Det finns även nått som kallas för soft Swinging och i det ingår : kyssar, smekningar & oralsex.
Jag personligen kan inte förstå hur det här på nått sätt kan stärka ett förhållande.
Jag menar det måste ju uppstå massvis med avundsjuka & på vilket sätt kan det vara bra?
Det här är inte nått som jag själv skulle vilja göra.



Jakten på mitt pass



Nu är det så här att jag mitt klantiga as har tappat mitt pass.
Var på polis station igår (Onsdag) & fråga efter mitt pass, dom bad mig komma tillbax idag (torsdag) så dom kunde leta det.
När jag var där alldeles nyss så hadde dom det inte men jag fick iaf ett nr till en utredare som kanske visste vart mitt pass var.
Efter mycket tjat & springande fram & tillbax så kom dom fram till att dom inte hade mitt pass!
För tydligen kunde det ha blivit stulet & att nån försökt ta sig in på järnvägs eller stadt med det!
Så förhoppnins vis så har dom mitt pass!



MEN så var tydligen inte fallet!
det är borta!

less men blir....





NU ska jag äta hej då alla blogg läsare!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0