Elinas 20 år fest!

Heej alla!

Elinas 20 års FEEEST VAR KIIING!

började festa runt 3 sen börja det ramla in fölk å det blev smook FULLT!

vem söp omkult först?
Ida kanske!? haha

sen börja det spåra även för mig.

Jag klättrade på tak
Mucka med Davis
O.S.V

SKÄMS som faaan!

tror jag gick hem vid halv 11 eller nå ? :S
ÅÅÅH nej dramat var inte slut än
för när jag väl var hemma så drav jag både min bror & ante till vansinne!
herre gud!

men allt var KING tills de att alla hjärnceller gick i pansion!




men men nu ska jag plugga på & slappa lite ska ju vara i köket i morgon :)



PUSS hej alla

GAME OVER!

Kommentarer
Postat av: Matilda Sandén

Du har en väldigt fin blogg måste jag bara säga =)

2011-01-18 @ 12:15:22
URL: http://mmatilda.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0