hej alla nu är jag här igen :D

hej alla nu är jag här igen, slut som bara den. x)




hehe en rolig sak :

ante går in i köket...
*PANG*
-aj som faaaaan! helvete helvete helvete...

Jag:

- vad faan gör du?

Lillebror :

- ante spring jag håller fast hon!

jag:

-va?


går mot köket när min lillebror kommer och stänger dörren i ansiktet på mig.
när jag äntligen tar mig in i köket så är golvet täckt av KAFFE PULVER!
&
ante står lite skamset i ett hörn & kollar medans lillebror skrattar!

& VEM TROR NI FICK STÄDA UPP DET? JO JAG!!!!!


men nu ska jag kolla på tv & bara njuta av min ledighet med en kopp varm
choklad
<3

hej då alla
ha en bra kväll


so far away </3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0