hejsan alla :D

hej alla :)
Jusy nu sitter jag hos min älskling Elina Swanholm.
Vi har stökat på idag & nu väntar på att våran kaka ska bli klar nu som vi bakat helt själva.
sitter även & taggar inför Elinas födelsedag i morgon :)
Hela 20 år gammal kan man tänka sig STOOOR tjej snart då ;)
Synd bara att man är lite förkyld som vanligt.

Idag började skolan Igen meeh!!!!
det ända posetiva är nog att jag byter från servering till kök HÄRLIGT!

har Kört lite bil med mamma idag med snart är det körkort JIPPIE!
har redan börja spara pengat till min sommar Tripp :D
ska bli så otroligt kul att åka bort från ljusdal ett tag!

&
bara för att hålla er uppdaterade så går det riktigt bra med mitt nya liv & vikten!
Det kan inte bli bättre än så här<3

men nu ska jag busa lite med folket

hej då alla
puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0